Sajam vjenčanja: Sve što trebate znati - Udruženje obrtnika grada Zagreba
5028
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-5028,single-format-standard,wp-theme-bridge,bridge-core-3.0.7,cookies-not-set,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Otvorene prijave za nastup na 26. Sajmu vjenčanja Zagreb

Od 31. siječnja do 2. veljače na Zagrebačkom velesajmu održat će se 26. Sajam vjenčanja Zagreb. Riječ je o manifestaciji koja okuplja salone vjenčanica, dizajnere, zlatare, cvjećare, slastičare, catering kuće, fotografe, dekoratere, organizatore vjenčanja te ostale sudionike važne za organiziranje svadbene svečanosti. Manifestacija se zbog Svjetskog rukometnog prvenstva iz Arene Zagreb preselila ove godine u paviljon V. Zagrebačkog velesajma.

Udruženje obrtnika grada Zagreba poziva svoje članove zainteresirane za nastup na Sajmu da se prijave do 20. siječnja u 12 sati  na e mail: registar@obrtnici-zagreb.hr. Ako se prijavi dovoljan broj zainteresiranih obrtnika, Udruženje će zakupiti izlagački prostor.

Medijski partner događanja je magazin Story te portali Story.hr i Story.hr/Vjencanja. Oni će unaprijed najaviti te pratiti događanje, kao i Storyjeve društvene mreže. Također, portali Sensa.hr, Roditelji.hr i Storybook.hr će sudjelovati. Sajam vjenčanja će kao i svih dosadašnjih godina imati jaku medijsku kampanju. Kampanja će uključivati jumbo plakate, televizijske reklame (Star channel kanali, CMC, Klassik i Dox TV) te najave na nekoliko najslušanijih radijskih postaja poput Antene, Bravo radija, Yammata, CMC radija. Također će biti najave u tiskanim i online izdanjima Večernjeg lista i 24 sata.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.