E-Račun: Ključne informacije za obrtnike - Udruženje obrtnika grada Zagreba
6238
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-6238,single-format-standard,wp-theme-bridge,bridge-core-3.0.7,cookies-not-set,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Treću radionicu “Sve o E-Računu” možete pogledati na našem YuoTube kanalu

Viktor Obrol i Nikola Grendov iz Financijske agencije (FINA) objasnili su obrtnicima sve važnije aspekte uvođenja i korištenja e-Računa u poslovanju: ključne informacije o digitalizaciji poslovanja, Fininom e-Računu i e-Arhivu, uvođenju fiskalizacije e-Računa na nacionalnoj razini, o ERP integraciji s Finom te zbrinjavanju fizičke građe i pohrani na medij. E-Račun je postao nezaobilazna komponenta modernog poslovanja.

Početkom iduće godine počinje primjena novih pravila vezanih za e-Račun. Naime, od 1. siječnja iduće godine svi porezni obveznici u sustavu PDV-a moraju izdavati i zaprimati e-Račune, a to se odnosi i na obrtnike. Zbog velikog interesa za e-Račun naših članova Udruženje obrtnika grada Zagreba u suradnji s Financijskom agencijom (FINA) organiziralo je tri besplatne radionice na tu temu. Upotreba E-Računa će olakšati poslovne procese i smanjiti administrativne troškove.

 

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.