Obrtnici doznajte kako iskoristiti umjetnu inteligenciju i unaprijediti svoje poslovanje umjetnu inteligenciju u svom poslovanju - Udruženje obrtnika grada Zagreba
1691
post-template-default,single,single-post,postid-1691,single-format-standard,bridge-core-3.0.7,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Obrtnici doznajte kako iskoristiti umjetnu inteligenciju i unaprijediti svoje poslovanje umjetnu inteligenciju u svom poslovanju

Nedostatak kvalificiranih radnika predstavlja jedan od najvećih problema našeg gospodarstva. Rješenje ovog problema nudi najnovija tehnologija. Umjetna inteligencija (AI) omogućava dodjelu jednog ili više asistenata postojećim radnicima, koji će mjesto njih obavljati repetitivne i zamarajuće poslove. U organizaciji Sekcije računalno programiranje i grafički design u našem Udruženju održat će se predavanje Jana Štedula pod nazivom „AI u poslovanju obrtnika“.

Štedul će se u svom predavanju dotaknuti utjecaja umjetne inteligencije (AI) na obrtništvo, s naglaskom na prilike i izazove koje AI donosi u ovom sektoru. U fokusu su praktične primjene AI-a u odnosu s klijentima, od automatizacije procesa do unaprjeđenja kvalitete proizvoda i usluga.

Jan je, u proteklih pet godina, postao jedan od vodećih stručnjaka u primjeni umjetne inteligencije za optimizaciju odnosa između brenda i kupca. Ovim odnosom, na kojem se bazira cijela moderna ekonomija, Jan se bavi kroz različite uloge već dvadesetak godina. Tehnološki aspekt stekao je kroz svoj rad u AI startupu Mindsmiths radeći na AI projektima za neke od najvećih klijenata u industrijama poput zdravstva, telekomunikacija, bankarstva i e-trgovine. Zanimljivo je da je svoje razumijevanje ljudskih emocija i specifičnost ljudskih odnosa s brendovima stekao izvan svijeta tehnologije. Njegove korijene možemo pronaći u medijskoj industriji, gdje je započeo svoju karijeru kao uspješan TV producent. Bio je mozak iza nekih od najpopularnijih hrvatskih TV emisija koje su milijune gledatelja redovito držale prikovanima uz male ekrane. Ova iskustva iz svijeta medija pružila su mu jedinstvenu perspektivu koju je uspješno integrirao u svijet primjene umjetne inteligencije.

No Comments

Post A Comment