Voditelja/Voditeljicu za financijske poslove - Udruženje obrtnika grada Zagreba
6128
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-6128,single-format-standard,wp-theme-bridge,bridge-core-3.0.7,cookies-not-set,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

UOGZ traži voditelja/voditeljicu financijsko-računovodstvenih poslova

Udruženje obrtnika grada Zagreba raspisalo je natječaj za radno mjesto voditelj/voditeljica financijsko-računovodstvenih poslova. Natječaj je otvoren do 15. rujna.

  1. Opis poslova i odgovornosti:
  • vođenje financijsko-računovodstvenih poslova Udruženja u skladu s važećim zakonima i propisima za neprofitne/profitne organizacije (s posebnim naglaskom na neprofitne-uvjet radno iskustvo sa istima)
  • izrada financijskih izvještaja i završnog računa
  • vođenje knjigovodstvenih evidencija (glavna knjiga, blagajna, putni nalozi, obračun plaća, usklađenja i dr.)
  • izrada i praćenje financijskih planova Udruženja
  • priprema i provedba financijskog dijela projekata Udruženja (npr. EU fondovi, nacionalni natječaji i dr.)
  • priprema izvješća nadležnim institucijama (npr. Porezna uprava, HZMO, HZZO, FINA i dr.)
  • praćenje zakonodavstva i propisa iz područja financija, računovodstva i poreza
  • suradnja s revizorima, knjigovođama i nadležnim tijelima
  • suradnja s predsjednikom, tajnikom, pravnikom i ostalim djelatnicima Udruženja • drugi poslovi po nalogu predsjednika i tajnika Udruženja vezani uz financijsko-računovodstveno poslovanje
  1. Potrebno obrazovanje i iskustvo:
  • VSS – diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij iz područja ekonomije ili financija -najmanje 3 godina radnog iskustva u računovodstvu ili SSS – ekonomskog smjera, i najmanje 5 godina radnog iskustva
  • poželjno iskustvo u računovodstvu neprofitnih organizacija
  • poželjno poznavanje funkcioniranja komorskog ili sličnog institucionalnog sustava

 

  1. Potrebna znanja, vještine i sposobnosti:
  • izvrsno poznavanje računovodstvenih i poreznih propisa, osobito u neprofitnom sektoru
  • poznavanje rada u računovodstvenim programima (poželjno Synesis, Pantheon, eRačun ili

slični)

  • napredno znanje rada na računalu (MS Office – osobito Excel)
  • razvijene organizacijske i analitičke sposobnosti
  • izražena sposobnost samostalnog i odgovornog rada
  • sposobnost učinkovite i jasne komunikacije
  • točnost, ažurnost i pedantnost u radu
  • aktivno znanje jednog svjetskog jezika u govoru i pismu
  • vozačka dozvola B kategorije
  1. Uvjeti zaposlenja:

S odabranim kandidatom sklapa se ugovor o radu na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od šest mjeseca.

Udruženje obrtnika zadržava pravo poništiti natječaj ili ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu.

POSTUPAK PRIJAVE NA OGLAS:

Pismena zamolba s potrebnom dokumentacijom dostavlja se putem pošte na adresu:

Udruženje obrtnika grada Zagreba

Trg Mažuranića 13 10 000 Zagreb s naznakom:

„Prijava na natječaj – ne otvaraj”

Ili putem e-maila: info@obrtnici-zagreb.hr

Uz prijavu je potrebno priložiti:

  • životopis
  • presliku diplome
  • presliku potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO-a (elektronički zapis ili potvrda o radnom stažu)

 

Oglas je otvoren od [26.08.2025.] do zaključno [15.09.2025.].

Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Foto:Freepik

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.