Poziv za sastanak Sekcije krojača

Poštovane kolege i kolegice,

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na prvi u ovoj godini sastanak Sekcije krojača koji će se održati u
ponedjeljak, 20. veljače 2017. godine, s početkom u 18.30 h, 
u svečanoj dvorani Udruženja,Trg Mažuranića 13

Ovim putem Vas ljubazno molimo da se u što većem broju odazovete sastanku koji je organiziran upravo zbog Vaših interesa te u cilju što boljeg informiranja o aktualnim zbivanjima u svijetu obrtništva koja uključuju promjene u poreznim propisima, natječajima i potporama, organizaciji strukovnih događanja , informaciju o novom programu pogodnosti Artifex – R zajednička prodaja te mnoge druge korisne informacije za Vas i Vaš obrt.

D n e v n i   r e d:

  1. a) Upoznavanje s novim vodstvom sekcije
    b) Plan  rada Sekcije za 2017. godinu
     
  2. a) Obveze paušalista za uvođenje fiskalne blagajne 
    b) Informacija o promjenama u poreznim propisima vezano uz obavezne doprinose
     
  3.  Informacija  o Javnom natječaju Grada Zagreba za dodjelu potpora za očuvanje i razvoj  tradicijskih, deficitarnih i proizvodnih obrtničkih djelatnosti   
             
  4. a) Dogovor o nastupu Sekcije na 2. Zagrebačkom obrtničkom sajmu
     b) Dogovor o organizaciji humanitarnog projekta „Groznica maturalne večeri“
     
  5. Razno   
    a )Informacija o programu pogodnosti Artifex -R zajednička prodaja
    b) Informacija o portalu ZagrebCrafts - digitalni izlog za zagrebačke obrtnike.

Molimo da se zbog važnosti tema i Vaše osobne informiranosti  sastanku odazovete Važno nam je čuti Vaša stajališta, pitanja i prijedloge te primjere pozitivnih i negativnih iskustava u radu kako bi Vam mogli što efikasnije pomoći.

S poštovanjem,

     Tajnik                                                                                                              Pročelnica
Tomislav Kuna, v.r.                                                                                               Dora Rubić, v.r.

 

 

PrilogVeličina
Microsoft Office document icon sastanak_sekcije_20.02.2017.doc38 KB